kontakt z nami :

stylowawalizka@onet.pl

środa, 21 listopada 2012

Przemyślany zakup


Jak co roku wybrałam się na giełdę minerałów.  Tym razem obiecałam sobie koniec ze spontanicznymi  zakupami, które potem zalegają w domu i postanowiłam nabyć coś w czym na pewno  będę chodzić i co będzie mi pasowało do wielu stylizacji.  Długo przemierzałam stoiska, które kusiły mnie swoim bogactwem  formy, kolorystyką i różnorodnością i gdyby nie moje postanowienie to kto wie jakby to się skończyło;) W końcu uwagę moją przykuło szczególnie jedno stoisko, na którym można było nabyć artystycznie zrobione wisiory i pierścienie. Ja nabyłam wisiorek z kryształu górskiego, który mogę nosić  i na łańcuszku i na rzemyku i na taśmie itp., i który po przez nowoczesną formę i przezroczystą barwę będzie pasował do wielu rzeczy,  jako minerał niweluje  również szkodliwe promieniowania;) Zatem tym razem udał mi się przemyślany zakup. Oczywiście nie byłabym sobą , gdybym nie kupiła jeszcze czegoś dodatkowo, a były to 2 zielone bransoletki na szczęście  dla dwóch początkujących blogerek;)







Brak komentarzy: